sreda, 13. junij 2012

Pojdi naprej

Pravijo, da se s časom rane zacelijo, ampak to ni res. Rane se mogoče zmanjšajo, vendar še vedno ostanejo. Čas jih ne more izbrisati, lahko pa jih izbriše pozitiva, ljubezen, bližina tvojih prijateljev in največ lahko storiš ti sam! Se sprašuješ zakaj ostanejo vedno slabi spomini in kako izbrisati spomine?
Ostanejo samo zato, ker si se jih hotel spominjati (dogodkov), če bi enostavno imel selektiven spomin torej ne bi mislil na slabe stvari/dogodke, se takoj pobotal s tisto osebo tistega pa se ne spominjal ali pa čisto pozabil na tisto drugo osebo potem te slabi spomini ne bi ostali. Selektivni spomin je dober. Pozabiš tisto zaradi česar bi se sekiral kasneje in obdržiš vse lepe spomine na pretekle dogodke.  Pojdi naprej, spreglej, saj v slabi preteklosti nimaš kaj iskati, lahko samo pobereš najboljše trenutke na slabe pa kar lepo pozabi.. Tvoje življenje je samo še na pozitivni poti.
Spoštuj se, naj te ne spravi vsaka malenkost iz tira, saj življenje je na trenutke tudi kruto, bodi to kar si in imej se rad, da boš lahko imel rad tudi druge.

5 komentarjev:

  1. Moj izkušnje govorijo drugače. Spomnim se le tistih stvari, ki se jih hočem spomniti, pa naj bodo lepe ali grde, selektivnost je v meni samem in to je samo tvoj problem. Je pa seveda vse veliko težje, če v času nimaš trenutka zase in se prebijaš skozi življeje z različnimi preobrazbami. Spomini so preteklost in sam moraš opraviti z njo, da na koncu lahko jasno in glasno poveš, kdo in kaj si, kaj si preživel in za kaj ti je žal da nisi doživel ali si doživel. No ja, recimo tako nekako.

    Prof. M2M

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sej sem omenila:"Ostanejo samo zato, ker si se jih hotel spominjati (dogodkov)" pač s tem sem mislila, da če hočeš lahko nimaš več slabih spominov od zdaj naprej..samo uporabljaš selektiven spomin in to je to. Jaz ga že. In kaj če ti že opraviš s svojo osebno zgodovino nočeš pa je drugim jasno in glasno povedati?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem žal..... nisi zaprla knjigo na pravem poglavju in še nekaj vode bo preteklo ko boš to storila. Bit nečesa je, da lahko rečeš bobu bob. In tako, če nekdo vpraša recimo kot primer, kakšna je tvoja naj naj odbita izkušnja in ti ostaneš tiho, ali pa celo zanikaš o takšnih izkušnjah (se pravi lažeš, oziroma tajiš), potem te tvoja preteklost še kako preganja in z njo nisi opravila, še več, sedaj se tega sramuješ in zato prikrivaš, itd.... No to je zgolj moja misel, seveda če bi recimo vprašal mojega preljubega "zadnikarja" ali "žižija" bi mi verjetno preko Platona vse to razložila in mi pojasnila, da je to vse zaradi frustracije, ki sem jo recimo doživel kot "bad trip" ali pa je verjetno povezano z neko seksualno zadevo, ki bi jo verjetno vpletel "žiži", ki je na vprašanje novinarke, če je genij, ki pozna rešitev iz krize ali le filozofski Borat, začel polemiko o seksu - zanimivo in recimo temu smiselno....

      No ja, on je živi dokaz, da meje med genijem in norcem ni, oziroma je zabrisana.

      Upam, da se zavedaš, da je "žiži" naš najslavnejši in najvplivnejši izvozni izdelek, ki se ga boji cel svet in predava pred 30000 ljudmi in vsi požirajo njegove besede kot čisto zlato.

      Prof. M2M

      Izbriši
  3. Seveda lahko odgovorim na to vprašanje, saj je bilo spontano doživetje oz. potovanje. Kar na enkrat sem se spomnila, da grem v Slovenji Gradec, saj tam še nisem bila in to brez denarja, brez prevoza,.. samo jaz in moja prijateljica. Zamenjale sva kar 7 štoparjev! Res je ne pozabljivo, vendar pa je še veliko dogodkov v mojem življenju, ki jih zagotovo ne bom pozabila, zato ne vem če lahko določim najbolj "odbito" izkušnjo.. vendar to nima veze z mojo osebno zgodovino, ki je do vrha napoljnjena z niskimi padci prav tako pa z visokimi povzpeni.

    Še kako se zavedam tega. To je moja želja, da bi nekoč jaz imela govor pred tako velkim občinstvom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Žižek ni nič v primerjavi z Lcanom. Sicer pa je on samo najboljši razlagovalec Lcana. Dam pa vam prav, da je čisto fajn, da je slaven, vendar vseeno preveč dolgovezi.

    OdgovoriIzbriši